برگزیدگان هجدهمین فستیوال طراحی پوستر "شومون" فرانسه



مانی نیلچیان/ گروه ترجمه


جایزه نخست، برای طراحی سری پوسترهای "فستیوال هلند"
 برگزیدگان هجدهمین فستیوال طراحی پوستر شهر "شومون" فرانسه معرفی شدند.
به گزارش سایت رسمی این فستیوال، در بخش مسابقه، جایزه نخست، برای طراحی سری پوسترهای "فستیوال هلند، مالیخولیا و تشنج" مشترکن به Maureen Mooren و Daniel Van Der Velden هلندی تعلق گرفت. جوایز دوم و سوم نیز به ترتیب به Niklaus Troxler سوئیسی برای پوستر "فستیوال جاز ویلیساو، کوارتت نیویورکی Marty Ehrlich" و دیوید تارتاکوور از اسرائیل برای مجموعه پوسترهایش با عنوان "جنگ را متوقف کنید" اعطا شد. جایزه عالی ICOGRADA نیز که طبق روال معمول به یک هنرمند برگزیده اعطا می شود؛ برای طراحی پوستر "شازده کوچولو"  به "آتلیه طراحی Rambow +  "Van de Sand,Gunter Rambow  از آلمان تعلق گرفت.

در بخش دانشجویی که با موضوع "پدیده گرم شدن کره زمین" برگزار شد، جایزه نخست به "Alice Walter" از "مدرسه هنرهای زیبای رن فرانسه" ، جایزه دوم به طور مشترک به "Brice Tourneux" از "مدرسه هنرهای دکوراتیو استراسبورگ، فرانسه" و "Thibaul Brassart"  از "مدرسه عالی هنر کمبرای، فرانسه" تعلق گرفت.
جایزه سوم نیز مشترکن به "Nicolas Filloque" از "مدرسه هنرهای دکوراتیو پاریس" ، "Andre Jauneau" از "موسسه آموزش عالی هنرهای کاربری رن فرانسه" و "Fredric Tacer" از "مدرسه عالی هنرهای کاربردی پاریس" تعلق گرفت.
در بخش کارگاه های طراحی پوستر نیز که با موضوع "پدیده گرم شدن کره زمین" برگزار شد، جایزه نخست به "Selina König" از "مدرسه هنری کاسل، آلمان" ، جایزه به "Mathilde Fallot" از "مدرسه Intuit-Lab پاریس" و جایزه سوم به "Pierre Pané-Farré" از "مدرسه گرافیک و طراحی کتاب لایپزیگ، آلمان" تعلق گرفت. "Sebastian Fischer" نیز از "آکادمی آموزش هنر شهری اشتوتگارت، آلمان" عنوان "اثر برگزیده هیأت داوران" را نصیب خود کرد.
لازم به ذکر است که این فستیوال از 12 می آغاز به کار کرده و تا 24 ژوئن پذیرای بازدید کنندگان است.

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن